Skip to the content

Reklamation & service

Er der mod forventning sket en skade, så står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig.
Du (køber/håndværker) kan vælge en af disse muligheder:

1. Udfyld formularen nedenfor, og afslut med at trykke på send-knappen, eller
2. Downloade vores reklamationsskema, og send derefter på følgende mailadresse: reklamationer@vindunor.dk

 

Forberedelse:

Billede af label:

Vedhæft billede/r af label. Se eksempler.

Billeder af skaden:

Vedhæft billede/r af skaden.

Regler:

Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamationsbehandling.

OBS. Eventuelle fejl i glas skal bedømmes i en afstand af mindst 2 m indefra, og skal ske ved diffust lys (fx overskyet himmel) uden direkte sollys eller kunstigt lys. (Se også DVV bilag 20: Visuelle kvalitetsafvigelser i termoruder og glas.

For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

Reklamationsformular

Skal udfyldes af håndværker/køber.

Information om dig:
Information om slutkunden:
Information om reklamationen:
Se eksempel længere oppe på siden.