Reklamation & service
Er der mod forventning sket en skade, så står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig.
Du (køber/håndværker) kan vælge en af disse muligheder:
1. Udfyld formularen nedenfor, og afslut med at trykke på send-knappen, eller
2. Downloade vores reklamationsskema, og send derefter på følgende mailadresse: reklamationer@vindunor.dk
Forberedelse:
Billede af label:
Vedhæft billede/r af label. Se eksempler.
Billeder af skaden:
Vedhæft billede/r af skaden.
Regler:
Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamationsbehandling.
OBS. Eventuelle fejl i glas skal bedømmes i en afstand af mindst 2 m indefra, og skal ske ved diffust lys (fx overskyet himmel) uden direkte sollys eller kunstigt lys. (Se også DVV bilag 20: Visuelle kvalitetsafvigelser i termoruder og glas.)
For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.
Reklamationsformular
Skal udfyldes af håndværker/køber.